Gratis verzending v.a. € 200,- anders € 6,95
Beoordeeld met een 8.9 uit 2529 beoordelingen
Klantenservice: Bel ons op: 0252 - 419 247

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u veel gestelde vragen en antwoorden. Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Dan kunt u natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen (tel: 0252 - 419 247). Hieronder wordt ingegaan op de volgende vragen:

1. Wat is BHV?
2. Kan ik de producten in het echt bekijken?
3. Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
4. Op welke levertijd moet ik rekenen?
5. Hoe zit het met leveringen aan het buitenland en btw?
6. Wat te doen bij een klacht of geschil?
7. Wat te doen als u niet tevreden bent?

1. Wat is BHV?
BHV staat voor bedrijfshulpverlening. Als de Arbo-wet op een onderneming van toepassing is, dan is de werkgever verplicht een BHV-organisatie op te richten. De werkgever kan zich daarbij laten bijstaan door werknemers, de bedrijfshulpverleners (BHV'ers). Zij zullen daartoe de volgende taken moeten kunnen verrichten.

  • het verlenen van eerste hulp bij ongevallen
  • het beperken en bestrijden van brand en het beperken van de gevolgen van ongevallen
  • het in noodsituaties alarmeren en evacueren van alle werknemers en andere personen die zich binnen de werkplaats bevinden.

Het is de plicht van de werkgever om de bedrijfshulpverleners de opleiding en materialen die zij voor deze taken nodig hebben te verschaffen.

2. Kan ik de producten in het echt bekijken?
Soms kan het wenselijk zijn eerst de producten in het echt te bekijken of te vergelijken alvorens een keuze te maken. U kunt hiervoor op afspraak onze showroom in Lisse bezoeken. U vind hier alle producten en wij geven u graag advies onder het genot van een kopje koffie. Bel voor een afspraak met tel 0252 419 247.

3. Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
Nee, u heeft géén account te hebben om bij ons te kunnen bestellen. De website biedt die mogelijkheid wel. Als u een account maakt, dan kunt u nadat u bent ingelogd eenvoudig uw bestelverleden bekijken.

Bij de bestelprocedure wordt u om een geldig email-adres gevraagd. Dat is voldoende om een bestelling te kunnen afronden. U kunt daarbij ook aangeven of u aan dat email-adres een nieuwe account wil koppelen. Nogmaals: dit hoeft niet.

4. Op welke levertijd moet ik rekenen?
Van de meeste producten houden wij een doorlopende voorraad aan. Daardoor kunnen wij deze producten vaak direct na betaling of goedkeuring van de afdeling debiteuren uitleveren. Wilt u zeker zijn of wij een product op voorraad hebben, dan kunt u het beste bellen met onze klantenservice op 0252 - 419 247.

Bij bestellingen die per pallet worden verzonden, geldt dat de zendduur vaak iets langer is dan bij bestellingen die per doos worden verzonden. Wij streven er echter naar om alle bestellingen binnen 48 uur bij u af te leveren.

In het weekend wordt niet verzonden. Voor de verzending maken wij gebruik van UPS, PostNL en DHL.

5. Hoe zit het met leveringen aan het buitenland en de BTW?
Bij leveringen aan bedrijven en instellingen die gevestigd zijn buiten Nederland en in het bezit zijn van een geldig btw-nummer hoeven wij geen btw in rekening te brengen. Geef bij uw bestelling dan het btw-nummer van uw organisatie op en kies dan voor de betalingsmethode: "op rekening". Wij sturen u dan een factuur zonder btw.

6. Wat te doen bij een klacht of geschil?
Wij hechten aan uw tevredenheid over de afwikkeling van uw bestelling. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht telefonisch (0252 - 419 247) of per email (info@bhvtotaal.nl) indienen. Wij streven ernaar alle klachten uiterlijk binnen twee weken (tien werkdagen) naar tevredenheid van beide partijen te hebben afgehandeld.

Bent u als consument niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan spreken wij van een geschil. Omdat wij zijn aangesloten bij Webwinkel Keur kunt u het geschil laten behandelen door Geschilonline. Geschilonline doet een bindende uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden.

Meer informatie over de Geschillencommissie en het Webshop Keurmerk vindt u op de website van Webwinkel Keur.

7. Wat te doen als u niet tevreden bent?
Wanneer u niet tevreden bent met de behandeling van uw bestelling of met de geleverde producten, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan schriftelijk, per email of per telefoon. Wij zijn u graag van dienst, en zullen dan ook ons uiterste best doen om u tevreden te stellen.

Klantenservice BHVtotaal.nl

  • Vennestraat 12
    2161 LE LISSE
  • E-mail: verkoop@bhvtotaal.nl
  • Tel.: 0252 419247